Korporatyvinė komunikacija

Korporatyvinė komunikacija apima visus bendravimo būdus, kuriais organizacija palaiko ryšius su savo vidinėmis ir išorinėmis suinteresuotomis šalimis. Tai apima prekės ženklo valdymą, viešuosius ryšius, vidinę komunikaciją, rinkodarą ir krizių valdymą. Sėkminga korporatyvinė komunikacija padeda kurti teigiamą įmonės įvaizdį, didina darbuotojų įsitraukimą ir lojalumą, taip pat stiprina santykius su klientais bei partneriais.
korporatyvine komunikacija

Kam reikalinga korporatyvinė komunikacija?

Korporatyvinė komunikacija yra strateginis organizacijos valdymo procesas, kurio tikslas – užtikrinti efektyvią komunikaciją su įvairiomis suinteresuotomis šalimis (tiek vidinėmis, tiek išorinėmis).

Ši komunikacija apima įvairias priemones ir kanalus, skirtus bendrovės žinioms, vertybėms, strategijai, veiklai ir rezultatams perduoti bei valdyti organizacijos reputaciją ir įvaizdį.

  1. Reputacijos ir įvaizdžio valdymas: Padeda formuoti ir palaikyti teigiamą įmonės įvaizdį visuomenėje, taip pat reaguoti į neigiamas situacijas ar krizes.

  2. Informacijos sklaida: Užtikrina, kad svarbi informacija pasiektų tikslines auditorijas – tiek vidinius darbuotojus, tiek išorinius klientus, partnerius ar investuotojus.

  3. Vidinė komunikacija: Skatina darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją, padeda formuoti bendrą įmonės kultūrą ir vertybes.

  4. Krizės valdymas: Leidžia greitai ir efektyviai reaguoti į krizes, siekiant sumažinti galimą neigiamą poveikį įmonei ir jos reputacijai.

  5. Verslo strategijos įgyvendinimas: Komunikacija padeda išaiškinti ir įgyvendinti įmonės strateginius tikslus, sujungiant darbuotojus ir kitas suinteresuotąsias šalis bendram tikslui.

  6. Ryšiai su visuomene ir žiniasklaida: Užtikrina, kad žiniasklaida ir visuomenė gautų teisingą ir aktualią informaciją apie įmonę ir jos veiklą.

  1. Vidinė komunikacija: Susijusi su darbuotojais ir jų informavimu apie įmonės naujienas, strategijas, pokyčius ir kt.

  2. Išorinė komunikacija: Apima ryšius su klientais, partneriais, tiekėjais, investuotojais, žiniasklaida ir visuomene.

  3. Skaitmeninė komunikacija:  socialiniai tinklai, elektroninis paštas ir kiti skaitmeniniai kanalai skirti efektyviai informacijos sklaidai.

  4. Krizės komunikacija: Speciali komunikacijos rūšis, skirta valdyti ir reaguoti į krizes ar ekstremalias situacijas, siekiant sumažinti žalą reputacijai.

  5. Ryšiai su investuotojais: Komunikacija, skirta investuotojams ir finansų analitikams, siekiant pateikti jiems tikslią ir aktualią informaciją apie įmonės finansinę būklę ir perspektyvas.

Korporatyvinė komunikacija padeda kurti pasitikėjimą, lojalumą ir palaikyti teigiamus santykius su skirtingomis suinteresuotomis šalimis.

Teikiame šias paslaugas: 

  • Komunikacijos plano sudarymas pagal jūsų verslo specifiką, tikslinę auditoriją, poreikį ir kt. 
  • Krizių komunikacijų plano sudarymas ir mokymai 
  • Linkedin komunikacija – parengiame komunikacijos planą ir jį vykdome. 
  • Rašome pranešimus spaudai, kad pasiektumėte kuo platesnę savo auditoriją. 

Kuo galime padėti?

Mūsų korporatyvinės komunikacijos paslaugos apima skirtingas temas ir sritis.

Komunikacijos strategija

Ruošiame ir įgyvendiname komunikacijos strategijas.
Kad būtų galima komunikuoti svarbu turėti kryptį ir planą.

Krizių komunikacija

Identifikuojame galimas krizių situacijas ir parengiame veiksmų planą.
Pasiruoškite kol neatėjo ta juoda diena.

Linkedin komunikacija

Parengiame Linkedin komunikacijos planą ir jį įgyvendiname. Būkite matomi B2B auditorijai socialiniuose tinkluose.

Pranešimai spaudai

Rašome paveikius pranešimus spaudau, kurių pagalba būtumėte matomi spaudoje.

“Žmonės pamirš, ką sakėte, ką darėte, bet niekada nepamirš, kaip jūs privertėte juos jaustis!”

Teikiamos paslaugos

Išsirinkite jūsų verslui tinkamiausias krizės komunikacijos paslaugas. 

Komunikacijos strategija

499
  • Komunikacijos kryptis
  • Komunikacijos kanalai
  • Tikslinė auditorija
Populiarus

Krizės komunikacijos plano parengimas

1299
  • Krizės komunikacijos planas
  • Potencialių krizių scenarijų aprašymas
  • Potencialių krizių žinučių parengimas

Linkedin komunikacija (planas + įgyvendinimas)

399
  • Linkedin komunikacijos plano parengimas
  • 4 mėnesiniai įrašai su vizualais

Pranešimai spaudai

219
  • Pranešimų spaudai rašymas
  • Komentarų rašymas bei teikimas

DUK

Pagrindiniai veiksniai, lemiantys sėkmingą išorės komunikaciją, yra:

  • Aiški žinutė: turinys turi būti aiškus, koncentruotas ir suprantamas auditorijai.
  • Tinkami kanalai: Naudoti komunikacijos kanalus, kurie geriausiai pasiekia tikslinę auditoriją (pvz., socialiniai tinklai, spauda, elektroninis paštas).
  • Nuoseklumas: Užtikrinti, kad visos išorės komunikacijos būtų nuoseklios ir atitiktų prekės ženklo vertybes bei tikslus.
  • Tikslinė auditorija: Gerai suprasti ir segmentuoti tikslinę auditoriją, kad žinutės būtų tinkamai pritaikytos kiekvienam segmentui.
  • Reguliarumas: Nuolat palaikyti ryšį su auditorija ir reguliariai informuoti apie naujienas, produktus ar paslaugas.
  • Interakcija ir įsitraukimas: Skatinti auditorijos įsitraukimą, atsakyti į klausimus, dalyvauti diskusijose ir kurti bendruomenės jausmą.

Efektyviai valdyti įmonės reputaciją galima šiais būdais:

  • Proaktyvi komunikacija: Nuolat informuoti suinteresuotas šalis apie teigiamus pokyčius, pasiekimus ir veiklą.
  • Greita reakcija į kritiką: Greitai ir efektyviai reaguoti į kritiką ir neigiamas apžvalgas, spręsti problemas ir teikti atsakymus.
  • Skaidrumas ir sąžiningumas: Atvirai komunikuoti apie įmonės veiklą, pasiekimus ir iššūkius, pripažinti klaidas ir parodyti pastangas jas taisyti.
  • Socialinė atsakomybė: Įgyvendinti socialinės atsakomybės iniciatyvas, kurios parodo įmonės įsipareigojimus visuomenei ir aplinkai.
  • Nuolatinis stebėjimas: Stebėti, ką apie įmonę kalba žiniasklaida ir socialiniai tinklai, ir greitai reaguoti į bet kokias potencialias grėsmes reputacijai.
  • Darbuotojų ambasadoriai: Skatinti darbuotojus tapti įmonės ambasadoriais, kurie skleidžia teigiamą informaciją ir įvaizdį.

Pagrindinės sėkmingos krizių komunikacijos strategijos apima:

  • Greita reakcija: Greitas ir veiksmingas atsakas padeda kontroliuoti situaciją ir sumažinti spekuliacijas.
  • Skaidrumas: Atvirai ir sąžiningai pateikti informaciją, pripažinti klaidas ir paaiškinti, kokių veiksmų imsis įmonė problemoms spręsti.
  • Nuosekli informacija: Užtikrinti, kad visos komunikacijos būtų nuoseklios ir tiksliai atspindėtų faktus.
  • Pasirengimas: Turėti parengtą krizių valdymo planą, kuris apima atsakomybės paskirstymą, veiksmų planus ir komunikacijos kanalus.
  • Reguliarus atnaujinimas: Nuolat atnaujinti informaciją ir informuoti suinteresuotas šalis apie situacijos eigą.
  • Empatija ir palaikymas: Parodyti empatiją paveiktiems žmonėms ir suteikti reikiamą pagalbą.

Prekės ženklo matomumą socialiniuose tinkluose galima padidinti šiais būdais:

  • Kokybiškas turinys: Kurti aukštos kokybės, informatyvų ir įdomų turinį, kuris būtų vertingas jūsų auditorijai.
  • Reguliarumas: Skelbti turinį reguliariai, kad nuolat būtumėte matomi savo sekėjams.
  • Interakcija su sekėjais: Aktyviai bendrauti su sekėjais, atsakyti į jų klausimus, dalyvauti diskusijose ir skatinti vartotojų sukurtą turinį.
  • Reklama ir partnerystės: Naudoti mokamą reklamą socialiniuose tinkluose ir bendradarbiauti su influenceriais ar kitomis prekėmis, kurios gali padidinti jūsų matomumą.
  • Analizė ir optimizavimas: Naudoti analitinius įrankius, kad stebėtumėte savo veiklą ir optimizuotumėte turinį pagal tai, kas geriausiai veikia.

Kuo galime padėti?

Pasidalinkite savo iššūkiais bei klausimais ir juos padėsime išspręsti. 

Korporatyvinė komunikacija: kas tai ir kodėl?

Korporatyvinė komunikacija tai ilgalaikės reputacijos kūrimas, kuria siekiama įtvirtinti pozityvų organizacijos įvaizdį viešojoje erdvėje, vykdant išorinės ir vidinės komunikacijos kampanijas. Tai viena iš svarbiausių ryšių su visuomene dalių.

Kodėl Korporatyvinė komunikacija yra svarbi?

Statistika rodo, kad organizacijos, kurios efektyviai valdo savo komunikaciją, pasiekia geresnių verslo rezultatų. Remiantis naujausiais tyrimais:

  • 90% vartotojų teigia, kad jie yra labiau linkę pasitikėti prekės ženklu, kuris komunikuoja skaidriai ir atvirai.
  • 83% darbuotojų jaučiasi labiau motyvuoti ir įsitraukę, kai jų įmonė teikia reguliarią ir aiškią vidinę komunikaciją.

Mūsų Paslaugos

Mes siūlome visapusiškas korporatyvinės komunikacijos paslaugas, kurios padeda jūsų organizacijai pasiekti geriausių rezultatų:

Prekės Ženklo Valdymas

  • Prekės ženklo strategija: Padėsime sukurti ir įgyvendinti prekės ženklo strategiją, kuri stiprins jūsų įmonės poziciją rinkoje.
  • Prekės ženklo įvaizdis: Užtikrinsime, kad jūsų prekės ženklo įvaizdis būtų nuoseklus ir patrauklus visose komunikacijos priemonėse.

Viešieji Ryšiai

  • Pranešimai spaudai: Rengiame pranešimus spaudai, kurie pritraukia žiniasklaidos dėmesį ir skleidžia teigiamą informaciją apie jūsų įmonę.

  • Medijų valdymas: Užmezgame ir palaikome ryšius su žiniasklaidos atstovais, siekdami maksimaliai išnaudoti viešumo galimybes.

Vidinė Komunikacija

  • Darbuotojų įtraukimas: Kuriame komunikacijos programas, kurios didina darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją.

  • Vidinės naujienos: Teikiame reguliarias vidinės informacijos atnaujinimus, kad darbuotojai jaustųsi informuoti ir įtraukti į įmonės veiklą.

Krizių Valdymas

  • Krizių komunikacijos planas: Parengsime išsamų krizės komunikacijos planą, kad jūsų įmonė būtų pasirengusi efektyviai reaguoti į netikėtas situacijas.

  • Reputacijos atkūrimas: Po krizės padėsime atkurti ir stiprinti jūsų įmonės reputaciją.

„Įmonės, kurios nuosekliai ir efektyviai komunikuoja, yra 1,7 karto labiau tikėtinos pasiekti aukštesnį pelningumo lygį, nei tos, kurios nekreipia dėmesio į komunikaciją.“ – Harvard Business Review

Susisiekite su Mumis

Norėdami sužinoti daugiau apie mūsų korporatyvinės komunikacijos paslaugas ir kaip jos gali padėti jūsų įmonei pasiekti geresnių rezultatų, susisiekite su mumis jau šiandien.

Kokias korporatyvinės komunikacijas paslaugas teikiame?

Dirbdami kartu su jumis užtikriname organizacijos matomumą ir teigiamą įvaizdį visuomenės akyse. Kuriame ir vystome socialiai atsakingo, stipraus ir visuomenei naudingą prekės ženklą.

Linkedin komunikacija

Linkedin komunikacijos pagalba pasieksime jūsų esamus partnerius, potencialius darbuotojus ar esamus bei būsimus klientus. Išnaudokite šį daugiau nei 600 milijonų vartotojų turintį socialinį tinklą savo prekinio ženklo stiprinimui.

Taip kartu stipriname organizacijos poziciją ištikus netikėtai komunikacinei krizei.

Į korporatyvinę komunikaciją žvelgiame kaip į galimybę atrasti naujus komunikacijos kampus ir formas, išryškinti gerąsias organizacijos savybes. Korporatyvinę komunikaciją matome kaip tvirtą organizacijos reputacijos pamatą.

Korporatyvinės komunikacijos dėka siekiame vidinėms ir išorinėms auditorijoms pristatyti organizacijos veiklą, tikslus, vertybes, pasiektus finansinius rezultatus, kurti vadovo įvaizdį ar suvaldyti krizę.

korporatyvinė komunikacija organizacijoje

Ilgalaikė ir tvari komunikacija prisideda prie organizacijos reputacijos kūrimo ir sėkmingo veiklos strategijos įgyvendinimo.

Reikia pagalbos? Susisiekime.

Esame pasiruošę pagelbėti 


Pasidalinkite iššūkiais ir poreikiais kaip galėtume jums padėti šalia esančioje formoje. Arba susisiekite žemiau pateiktais kontaktais.

Kontaktai