Linkedin komunikacija Jūsų verslos ar prekinio ženklo tikslams pasiekti.
Linkedin socialinis tinklas turi daugiau nei 660 milijonų vartotojų ir tampa vienu populiariausių socialinių tinklų pasaulyje. Pasiekite verslo ar specialistų auditoriją pasitelkę Linkedin komunikaciją.
Linkedin komunikacija: darbuotojų pritraukimui
Kurkite darbdavio įvaizdį šiame socialiniame tinkle. Kur ieškos informacijos apie jūsų verslą potencialūs jūsų partneriai ar darbuotojai? Taip, vienas iš kanalų tikrai bus Linkedin. Jei jūsų nėra ten arba nekomunikuojate pakankamai šiame socialiniame tinkle tai gali būti minusas darbuotojui priimant sprendimą.
Išnaudokite Linkedin krizių komunikacijai
Ruoškitės krizinėms situacijoms iš anksto. Deja, bet jos anksčiau ar vėliau įvyks. O kai įvyks, tuomet teks nepasimesti, nepradingti ir komunikuoti. Komunikacija Linkedin tinkle padės pasiekti tam tikrą verslo, specialistų auditoriją.
Tad ruošdami krizių komunikacijos planą nepamirškite Linkedin komunikacijos.
Išnaudokite Linkedin ir pasiekite tikslinę auditoriją šiame socialiniame tinkle. Jei vis tiek kyla klausimų „Kas yra tas Linkedin” galite sužinoti daugiau mūsų bloge.