Naujinelaiškis – efektyvi marketingo priemonė
Naujienlaiškių siuntimas viena iš seniausių skaitmeninės rinkodaros rūšių. Ir manome be reikalų primirštų. Taip, reklama facebooke ar google adwords reklama atrodo patraukliau ir įdomiau, bet naujienlaiškis vis tiek išlieka viena efektyviausių skaitmeninės reklamos priemonių.
59% apklaustųjų teigė, kad naujienlaiškis turėjo įtakos jų sprendimui įsigyti prekę ar paslaugą.
Pasak Mailchimp dažniausiai atidaromi naujienlaiškiai yra susiję su žmonių hobiais. Naujienlaiškio atidarymo procentas 27.35%.
Rinkite Jūsų klientų elektroninius paštus ir palaikykite ryšį su jais kokybiškai ir nebrangiai.
Elektroninių paštų rinkimas
Bendraukite su savo esamais ar potencialiais klientais siųsdami jiems naujienlaiškius. Bet iš kur gauti elektroninius paštus? Pop up baneriai. Susikurkite savo svetainėje
Naujienlaiškis ir registracijos forma
Turite svetainėje registracijos formą? Nepamirškite prie jos pridėti papildomos varnelės su pasiūlymu gauti naudingus pasiūlymus.
Taip, ne visi vartotojai tą varnelę pažymės (ačiū spaminantiems kolegoms), bet nuosekliai rinkdami naujienlaiškių gavėjus po kurio laiko maloniai nustebsite.
Būkite originalūs ir įtraukite vartotojus, kad vėliau galėtumėte jiems siųsti ne ką mažiau įdomius ir įtraukiančius naujienlaiškius
Išėjimo baneriai
Tai iššokantys baneriai, kurie atsiranda tuo metu kai planuojate palikti lankomą svetainę.
Vienas iš efektyviausių būdų rinkti lankytojų emeilus jiems prieš pat išėjimą pasiūlyti mažą dovanėlę. Gal tai gali būti nemokamas siuntimas, nemokama pakuotė, 10% nuolaida ar pan. Ir visa tai tik už pasidalinimą savo elektroniniu paštu.
Kurkite naujienlaiškiuose žaidimus
Norėdami gauti vartotojų elektroninius paštus įtraukite juos į žaidimus. Galbūt norite padovanoti savo prekių ar paslaugų už kelis užpildytus laukus?
Galbūt reikia ne tik užpildyti naujienlaiškio laukelį, bet ir įvykdyti lengvą užduotį. Būkite originalūs ir įtraukite vartotojus, kad vėliau galėtumėte jiems siųsti ne ką mažiau įdomius ir įtraukiančius naujienlaiškius.
Naujienlaiškis pirkimo procese
Turite elektroninę parduotuvę? Pirkimo proceso pabaigoje būtinai pridėkite papildomą „varnelę”, kurią pažymėjęs vartotojas sutiks gauti specialius pasiūlymus pirmas.
Tikrai ne kiekvienas pirkėjas ją pažymės, bet dalis jų susidomės galimu pasiūlymu. O jūs turėsite dar vieno pirkėjo kontaktą.
Kad ir kokiu būdu rinktumėte naujienlaiškius nepamirškite laikytis BDAR reikalavimų. Geriau siųsti mažesnį kiekį naujienlaiškių gavėjams, kurie nori juos gauti nei tūkstančius laiškų vartotojams, kurie nežino nei kas jūs nei ko iš jų norite.

Naujienlaiškis: statistika ir skaičiai
Pagal Hubspot atliktą tyrimą 40% apklaustų B2B sektoriaus marketingo specialistų naujienlaiškius įvardino kaip itin svarbius jų marketingo planuose.
35% verslo atstovų elektroninį paštą dažniau tikrina telefonuose nei kompiuteriuose. Tad būkite tikri, kad Jūsų naujienlaiškis tinkamai pritaikytas mobiliems įrenginiams.
73% „Y” kartos atstovų darbe mieliau renkasi komunikaciją elektroniniu paštu.
Nepamirškite, kad naujienlaiškio siuntimas tai nėra vartotojų spaminimas. Tai turi būti jam įdomi, aktuali ir naudinga informacija. Tai turi būti toks laiškas, kurį norėtumėte gauti pats.
Išnaudokite naujienlaiškį ir vidinėje komunikacijoje siųsdami mėnesinius laiškus darbuotojams
Parašykite mums trumpai apie savo poreikius ir lūkesčius siunčiant naujienlaiškius.14192B
Pradėkime nuo esamos situacijos įvertinimo, strategijos kūrimo iki jos įgyvendinimo. Susisiekime.