Kas yra Pr?

PR tai ryšių su visuomene žargonas dažnai naudojamas visuomenėje. Ryšiai su visuomene (angl. public relations) – tai integruota komunikacijos vadyba.

Ryšiai su visuomene skirti kurti ir tobulinti organizacijos įvaizdį bei reputaciją. Organizacijos ryšių su visuomene tikslas – kurti tvarius organizacijos santykius su susijusiomis auditorijomis – darbuotojais, klientais, vartotojais, akcininkais, valdžios institucijomis, vietos bendruomenėmis ir žiniasklaidos atstovai.

PR arba viešųjų ryšių pagalba užmegzkite ir kurkite ryšį.

Pagrindinės organizacijos ryšių su visuomene (PR) funkcijos

  • Planuoti ir įgyvendint strategijas, susijusias su organizacijos siekiu daryti poveikį visuomenėje ar keisti viešąją nuomonę.
  • Analizuoti ir vertinti viešąją nuomonę, vyraujančius visuomenės požiūrius ir viešojoje erdvėje kylančius klausimus, kurie gali turėti teigiamos ar neigiamos įtakos organizacijos planams ir veiklai.
  • Siekiant organizacijos veiklai būtino visuomenės ar suinteresuotų grupių supratimo ir / ar pritarimo organizacijos veiksmams, ryšiai su visuomene tiria, analizuoja ir vertina, kaip organizacijos veiksmus bei komunikaciją priima visuomenė.
  • Konsultuoti tikslines auditorijas pačioje organizacijoje, jei tai turi poveikį organizacijos reputacijai ar viešajai nuomonei. Priimant sprendimus organizacijos viduje, atstovas ryšiams su visuomene atstovauja organizacijai aktualioms tikslinėms auditorijoms ir užtikrina organizacijos veiksmų ilgalaikį nuoseklumą.
  • Nustatyti konkrečius ryšių su visuomene tikslus, planus ar biudžetą. Taip pat siekti užsibrėžtų tikslų.

Reikia pagalbos?

Pasidalinkite savo iššūkiais bei klausimais ir juos padėsime išspręsti.